090725 - Vissa människor.

Seriöst, något jag har tänkt på ganska länge är folk utan respekt. Varför kan man inte dämpa rösten om någo säger att den har migrän eller bara ont i huvet? Att inte bry sig om eller visa respekt när det finns fler än en i rummet. Finns det någon mer än jag (förutom Anna) som vet vad jag pratar om? Visst att man kanske inte alltid är på sitt bästa humör och är social, men att bara vara otrevlig och lyssna på sin egen musik på högsta nivå och skita i sin omgivning, det fungerar inte. Det fungerar om du t.ex. bor med dina föräldrar (iof så gör det inte det om man bor med mina, för dom kommer in och ber än sänka), men om du har ett rum som är helt och hållet ljudinsolerat så fungerar det, eller om du kanske frågar de du är med om det är okej. Men men, inga sura miner, jag ska sätta mig och kolla på huset fullt och ta det lungt. Anna ska snart till jobbet, vilket inte jag kan eftersom jag fortfarande är sjuk.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Anna

coudlnt agree more darling!!!!!!!1

2009-07-25 @ 13:49:19
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0