090710 -10 Things I Hate About You

God morgon, nu har jag sett första avsnittet av serien 10 Things I Hate About You. Serien är inspirerad av den underbara filmen med bl.a. Heath Ledger och Julia Stiles. Första avsnittet var ungefär som att kolla på första halvtimmen av filmen, riktigt bra måste jag ändå säga, trodde det skulle bli tråkigare eftersom det är lite ripoff på filmen liksom, men till min glädje var det jätte bra. En av de rliga sakerna är att de använder samma namn, men gör om rollen lite och Nicholas Braun (Cameron) är hur söt som helst.  Nu ska jag fixa mig, fixa lunchlåda och ta det lungt en stund innan jag ska med bussen till jobbet. Imorgon är jag ledig och även söndag, känns ganska skönt måste jag ju ändå säga.


En annan rolig sak är ju att han som spelar Bianca och Kats pappa i filmen, spelar Bianca och Kats pappa även i serien. Men men, nu ska jag som sagt fixa mig och lite lunch.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0