Sitter på tha praktik

Sitter på praktiken med Jennifer och väntar på att tiden ska gå samtidigt som vi kollar på dåliga youtubeklipp, kul va? Snart är det sportlov vilket suger för det betyder att praktiken är slut, att skolan börjar på allvar igen, att studenten snart är här och att jag fortfarande inte har en aning om vad jag vill göra efter skolan. Det är lite jobbigt om jag får säga det själv liksom. Men men, nu ska vi leva i nuet eller nått, det finns ju positiva saker med sportlov också som att jag kommer att vara med Lea. Men alla fall, på lördag ska jag ut med teatermänniskor och andra. Nu ska vi leka duktiga och jag ska va lite social, längtar till lördag.

Btw så fyller min syster år idag så grattis till henne.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0