One Tree Hill


Jag är en jätte One Tree Hill tönt, jag älskar serien något otroligt mycket. Så när jag kom hem idag efter att ha pratat i kanske en timme med Anna satte jag mig framför denna underbara serie. Och visst märks det inte att dessa två snyggingar inte är ett äkta par längre, nä, snyggaste i serien kommer dom alltid att vara. Jag är jätte kär i Chad och jag har alltid älskar Sophia. Men det finns mer ögongodis i de nya OTH avsnitten, jag pratar självklart om Austin Nichols, denna snygga underbara man får man se extra mycket i de nya avsnitten och vem tycker inte om de? Som sagt han är ju galet snygg!

OTHAustinNichols.jpg Austin Nichols; Julian Smile image by mstweety620

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0