Jag är förtrollad, hahha.

Jag sitter och kollar på filmen förtrollad, hur bra är inte den? Hur snygg är inte Patrick? Han är hur charmig som helst och Amy Adams är jätte vacker. Filmen är sjukt dålig, men på något sett så är den ju ändå så hlet jätte underbar. Men alla fall, idag ska jag och mina föräldrar åka och äta middag med mina morbröder. Mycker trevligt, idag fyller min mamma år. Hon har fått en mobil (som hon fick 00.06) och hon vart jätte glad. Nä, nu ska jag äta frukost och kolla lite mer på mr. Dempsey, så snygg som han är. (Fast han är Jennifers, vi har redan gått igenom de, haha)


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Godmorgon=) Hahhah jasså ville de inte ha kvar Bella?

2009-01-25 @ 13:03:18
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Klart han är min, ingen annans... drools



SES IMORGON ANNA! :D juste börjar vi 10 el. 1?

2009-01-25 @ 22:20:31
URL: http://jessohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0