Glömde mina favoriter..

När jag skrev min lista hade jag nog inte riktigt tänkt igenom de, visst Rachel kommer självklart först, men jag glömde två brudar som är snygga, härliga och helt jävla underbara. Jag talar om Olivia Wilde och Mandy Moore, två riktigt snygga tjejer som jag alltid har älskat.


Men det var inte bara detta som har varit bra med dagen ska ni veta. Nej, nej, Anna har kommit hem från USA och Mexico och hon hade med sig något jag har kängtat efter galet mycket. Jag har finally fått en ny starbucks mugg pga att Jennifer hade sönder min andra. Men nu är jag lycklig igen, visst att man får lägga ut typ en hundring för en ny, men de är så jävla värt det. Jag verkligen älskar Starbuck och om jag måste sponsra dom lite extra gör jag det med nöje. Jag är alla fall överlycklig och jag måste bara förklara för Anna hur mycket jag älskar henne i detta inlägg om du inte redan visste det liksom. Och ja jag har saknat dig och jag kommer inte på vad som var så jävla viktigt när jag vaknade mitt i natten, men det kommer säkert tillbaka nån gång..


Min kärlek, jag älskar den. Jag älskar Anna, tack!!
<hjäta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0