Då var kvällen planerad.

Efter att ha gått runt i vimmel av folk på globen och sen även i farsta, kände jag att jag inte mådde helt prima. Men efter att ha kommit hem och fått vila lite kändes allt mycket bättre. Ikväll ska jag och Lo the Ho eller Thea som hon också heter hehe.. vi ska alla fall på bio och se Burn After Reading, den verkar sjukt bra och jag har velat se den ganska länge, så nu tar vi chansen. Sen är det väl bara att hoppas på det bästa, ska träffa henne klockan 20.00 inne i stan och hämta ut biljetterna senast klockan 20.30..

Min shopping runda gick lite sådär, jag hittade inte den klänningenjag ville ha för den var slut, men jag hittade en sjukt snygg lumberjack skjorta på H&M som passade helt topp topp. Vilket gjorde mig väldigt glad, antagligen blir det den som gäller imorgon. Har ni tänkte på hur kallt det är ute föresten? Det är ju helt galet, man fryser så fort man går ut. Nä, varma kläder är väl de man behöver, prblemet är bara de att man inte alltid känner som snyggast i just den sortens kläder.

Jaja, nu ska jag sova lite till, sen ska jag väl ringa mamma och medela vad jag hade planerat för kvällen, eller det kanske jag borde göra först.. Alla fall, sjukt taggad, sjukt kul att gå på bio, det var ett tag sen.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

mmm ! Jo men precis ! jag tyckte att filmen var bra , men inte så bra som man trodde liksom :/ så sant så sant ,

2009-01-02 @ 16:38:38
URL: http://mummsfillibabba.blogg.se/
Postat av: Alina

håller med! :)

2009-01-02 @ 17:28:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0