Bride Wars.

Okej, idag var jag som sagt med mina föräldrar och mina morbröder ute och åt. Vi åt på jimmys steakhouse, väldigt, väldigt gott och mycket trevligt. Sen tog vi en promenad, åkte till T-Centralen och lämande mina morbröder vid stationen. Det var jätte trevligt, sen gick jag, mamma och pappa på bio och såg Bride Wars, en riktigt underbar film. SOm jag verkligen, verkligen kan rekomendera. Den var jätte rolig och Bryan Greenberg är med, han har varit med i One Tree Hill och jag gade en liten crush på honom redan då, nu är jag så kär i honom. Han är alltid jätte charmig och jätte söt, man kan inte hjälpa att man blir kär i honom liksom. Men men, efter filmen var slut vem träffar jag på sf? Jo min underbara vän Palmira som jobbar där, väldigt trevligt. Sjukt härligt att träffa henne har inte sett henne på så sjukt länge. Men alla fall har ni inte sett Bride Wars eller Bröllopsduellen som den heter på svenska, så se den det är så värt det!



<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Godmorgon=) Allt bra med dig?

2009-01-26 @ 08:27:12
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: Palmira

Aw det var jättekul att träffa dig oxå ! :)Din mamma var bara föör söt..

2009-01-26 @ 13:39:33
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0