Varför älskar alla, alla hjärtans dag?

Så galet onödigt och allt ser precis likadant år ut och år in. Jag fattar inte varför man ska håla på!? Men men om folk vill ha en ful liten nalle varje år som enbart är köpt för att det är alla <3 dag så visst, men är det inte mysigare att få en nalle typ den augusti eller nått? Visst det är jätte mysigt med kärlek, det är inte som att jag inte tycker det. Alla älskar väl att ha någon som man älskar, men varför ska man ha en bestämmd dag som man älskar varandra? Om man är tillsammans, ska man inte försöka visa människan man älskar att man gör det även om det inte är alla hjärtans dag? Jag förstår inte grejen, men men, det är väl kul för folk som gillar att köpa godis som dom har höjt priserna på, en nalle och ett kort. Sen är det ju bara vänta på nästa år så slänger man på en middag på godiset och nallen och allt är fixat och klart. Men gud va negativ jag låter, eller vad säger ni? Jag är ju hur glad som helst, jag ska ju vara med snygga och underbara människor ikväll, vi ska ha sjukt kul hemma hos Frida, kärlek.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0