Var uppe tidigare än tidigt.

Okej, utekvällen började ju alla fall bra. det var chill jag och Jennifer träffade en annan Jennifer som vi känner via Thea. Trevligt trevligt. tog nån cider och drog ut på dansgolvet, problem, det var helt värdelösa technoremixar på hiphop/rn'b låtar. Nej det var lite fail efter ett tag så bestämmde vi oss för att dra, jag trodde att klockan var typ tolv när vi drog med tanke på att allt gick så segt, vi hade bestämmt att vi skulle till viper. När vi kom tll Fridhemsplan så märkte jag att klockan var ett och både jag och Maija var jätte hungriga, så vi skildes åt, Jennifer och Anna drog till Viper och jag, Maija och Mari drog till donken.

När vi kom dit har dom höjt priserna, för allting var plus meny. men men orka bry sig. Vi hittade en plats att sitta (fel val) bredid oss satt två fjortisbrudar som var sjukt packade och helt sjuka i huvet. Ena bruden låg på golvet som hon tydligen hade kissat på också, medans hennes kompis sitter och skrattar åt det hela. Bredvid dom satt några töntiga geekar som var as skabbiga och helt vidriga. Ena killen hade vitt hår, började bli flintis och hade det som en "tuppkam", var knallröd i ansiktet och kunde inte klä sig värre. Medans hans kompis hade håret jätte för kort för att ha lugg, men körde jag testar att ha snelugg ändå. Nej inte helt okej, ganska underhållande med inte helt okej. Satt på donken till halv tre kanske sen var det bara åka till gullmars därifrån ta taxi hem.

Somnade, inte en bra ide, men men, fick lite sömn sen upp klockan 07.00 för att fixa tvätten. Och är jag klar i tvättstugan, allt är tvättat och jag känner mig lite halvt hjärndöd, haha.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0