Praktik.

Okej, dagen har jag suttit och ringt (vad som kändes som 100 skolor) för att få tag på lättaste sättet att få tag på drama elever på olika skolor. Men vi har även lekt lite med Elsas kläder, en bild kommer sen på the modell of the day, Jennifer. Det var sjukt kul, jag var självklart stylelist, det var extremt kul. Speciellt när man fick se slut resultatet på den snygga Jennifer.


Så vad säger ni? Är det inte helt fab?
Jag menar olika klackisar och allt. det är ju hur snyggt som helst.
Dagen lår är btw: Kate Voegele - Chicago 
Men alla fall, kom igen, det är ju såååå inne att se ut som om man är såååå ute.
Och jag tycker att jag gjorde de bäzta jobbet med Jennifer.
Hahahahahahah..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0