Några favorit serier.

Okej, jag har tänkt göra en sån här lista ganska länge, det har bara aldrig blivit av. Men här kommer den äntligen, efter många om och men, så kom jag på vilka som fick "äran" att hamna på min topp tio lista. Det är ganska svårt med tanke på att när jag och Jennifer skulle räkna hur många serier vi har sett sammanlagt kom vi upp i över hundra serier som vi gillar plus några till. Men nu kom jag alla fall på det och jag måste medela innan att ordningen som dom hamnar i har inte speciell betydelse utan det är seriern i sig som är det viktiga!

1. Skins - Kommer alltid att vara en av favorieterna, även säsong tre, den är helt underbar. Jag älskar Skins, jag har älskat det från början, verkligen älskar serien helt sjukt mycket.
2. 90210 - En ny favorit måste jag erkänna, jag har alltid gillat Bev. Hills 90210, men denna serie har allt och lite till, den är underbar. Jag är så fast, från första avsnittet, jag älskar den.
3. OC - Denna serie har alltid varit en favorit. Jag älskade det från början till slut, vart lite konstig när Marissa dog, men jag älskar Summer, jag älskar Seth, Ryan och ja, bara hela serien. Bland det bästa som någonsin har gjorts i tv historia .
4. Gossip Girl - Hur toppen är det inte? Jag menar, snygga killar & tjejer, mode. Massa härliga saker, elka men underbara människor och det är allt so behövs, Mr. Westwick är ju inte direkt fel att kolla på heller.
5. One Tree Hill - Också en av sakerna jag inte kan sluta följa, det blir bättre och bättre, fast jag måste säga att säsong tre, inte så bra, men sen blev det bra igen, ingen kan ju gilla psyko Derek för han är helt hemsk.
6. Grey's Anatomy - Mmmmm, måste jag säga mycket mer? Skulle man inte vilja vara på ett sjukhus och en snygging som Justin Chambers kommer in och är snygg och ens läkare? Sexigt.
7. Desperate Housewives - Underbara tjejer, eller hemma fruar, man kan ju inte hjälpa att man vill se vad kommer att hända på Wisteria lane.
8. Gilmore Girls - Älskar dom, älskar hur dom är och hur dom pratar. Serien är bara så klockren på alla sett.
9. Moonlight - Mr. Hot, jag menar vem älskar inte en bra vampyr serie? Visst han är inte Spike eller Angel, men han är så mycket snyggare, så mycket charmigare, han är bara helt underbar precis som serien.
10. How I Met Your Mother - Den har allt, den är rolig, den är så sjukt bra och är man lite seg är det bara kolla på 10 sekunder av serien så blir man glad igen. Det är en serie som alltid får mig att börja skratta, den får mig alltid glad och ja, den är så sjukt bra.

Det var väl de? Hoppas att ni kan hålla med och om inte så, synd. Alla har ju inte samma smak. Men detta blev alla fall mina favoriter, sen att det finns sjukt många fler serier som jag både följer och älskar är en annan sak haha.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: clara

åh tack :D



Jag måste hålla om om Grey's Anatomy.

Den bästa serien EVER ! :D

Kram

2009-02-07 @ 12:10:25
URL: http://claraaaa.blogg.se/
Postat av: maija

HÅLLER MED OM SKINS <3, men inte säsong tre Anna. Tummen ner Helt fel!

2009-02-09 @ 16:56:50
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0