Jag är inte bara trött, jag är trött på snö.

Jag hatar snö just nu. Jag är trött, det kommer vara så jävla kallt när jag kommer ut pga all snö. Varför kan det inte bara vara varmt och sommar? Jag skulle inte klaga om det var sommar och värme hela tiden, kanske därför jag villl flytta till nått varmt ställe? Haha, visst för två månader sen satt jag och önskade att det skulle snöa på julafton, det är ju ändå då man vill ha snö. Men annars är ju snön helt onödig.


Men jag ska inte klaga på snön antar jag. Men skulle det inte vara helt underbart om det var jätte mycket sol, värme och ingen snö? Haha, nä. Nu ska jag klä på mig och börja ge mig av, vad händer idag? Själv har jag inte några planer, men de kommer väl de med.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

Usch vill inte heller ha snö:/

2009-02-05 @ 11:32:14
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: Åsa Johansson

Godmorgon=) Ja visst är det vidrigt att känna någon annans smärta:/

2009-02-06 @ 08:00:30
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0