Fredag den 13:onde

Idag är det Fredag, den är den 13 februari, alltså fredag den 13:onde. Saken är den att jag brukar alltid ha tur på denna dag, det känns bra. Alla andras otursdag, min turdag. Idag ska jag hem till Jennifer efter praktiken, vi ska ha filmkväll med massor av människor, ska bli sjukt kul. Nästa vecka kommer att bli våran sista vecka på praktiken, inte lika kul. Men men, nu måste jag klä på mig, vad ska jag ha på mig? Väldigt bra fråga, har ingen aning så det är väl bara rota runt och hitta nått bra. Men som sagt, nu ska jag fixa mig, hoppas eran dag blir bra.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att jag också får tur idag, men usch gillar inte den här dage. Åh nej jag ska ju övningsköra idag me

2009-02-13 @ 09:25:42
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: maija

SISTA VECKAN YEEES!

2009-02-13 @ 10:45:32
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0