Fly me to the moon...

...and let me dance among the stars. Hade otroligt mysigt med Lollo idag, fikade i Huddinge centrum och snackade massa om allt. Haha, sen gick vi runt lite och kollade i affärer, sen var det dags att sätta sig på bussen som var försenad pga. vädret. När jag skulle dra mig till Huddinge var det snö över mina knän och inställda bussar och härligheter. Men men, jag lyckades komma dit till slut. Fikades och hade det varmt och härligt, sen drog vi runt i affärer och glodde på lite små saker. Nu ska jag väl tina lite (jag har ändå massvis med kläder). Sitter och lyssnar på musik och kollar på härliga bilder, life is good.


Bjuder på en härlig bild på Lollo, vet att hon inte har nått emot det ändå. Haha, som sagt mega mysig dag, ska ta och äta någonting nu.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Haha eller hur ;)

2009-12-17 @ 20:15:46
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0