091230 - Inte långt kvar..

Nu är det inte långt kvar till det nya året, det är ju lite otroligt att ett år kan gå så fort. Det här året har varit helt underbart, alla fall stora delar av det. Men det finns väl alltid en baksida på allt. Kan fortfarande inte riktigt fatta att året snart är slut, under året som gått har det hänt så otroligt mycket. Jag hade min sista månad på praktiken, helt underbart, världens bästa praktik. Jag ansträngde mig extra mycket i skolan, studentskivorna började rulla på, min studentskiva (12 Maj helt underbar), studenten (9 Juni) som var bland de bästa dagarna i mitt liv. Sen fyllde jag 19, döålder hahaha.. Sen drog jag iväg till Örebro och bodde där i en månad med en av mina bästa vänner. Flyttade hem igen, sen har väl livet gått ut på att ha så roligt med mina vänner som jag bara kan. Det finns självklart massor av andra saker som har hänt. Men det får man ta nån annan gång hehe.

You got it dude


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0