091229 - Hemma..

Haha, ja, vart ska jag börja? Haha, varit hos Lollo från i söndags och jag kom hem nu. Känns ganska skönt att ligga min egen säng måste jag ju ändå säga hehe. Trött som bara den. Men men, söndagen vart sjukt rolig. Först hem till Lollo föra och va med människor, sen till nån ställe på kungsgatan som började på f (kommer inte ihåg va det hette). Haha, började lite segt men vart sjukt roligt när timmarna gick. Sen skulle vi ta oss hem, bussen gick as sent och vi sprang runt lite inne i stan och letade efter värme. Sen hem, sitta uppe och typ kolla på nånting, sen sova. Upp vid typ 10ish... Sen in till stan, Lollo piercade läppen. Sen runt en massa i stan typ ta de lungt. Sen hem till Lollo igen. Efter att ha segat och kollat på tv, drog vi och handlade pizza och sen vart det monopol spel. Jag förlorade (jag hatar att förlora) så Lollo, Dennis och Tobbe satt och spelade tills klockan va typ 3ish.. Sen satt vi och kollade på tv, fanns typ inget förutom ett program och en jätte söt schimpans, sen "kollade" vi på 8 simple rules och alla halvsov i soffan haha. Ja, det var väl en små uppdatering om varför jag inte har skrivit nått, eller ens vart inloggad på en dator på typ två dagar haha.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0