Trött, massa kaffe.

Jag har varit nere i tvättsugan hela morgonen/förmiddagen, äntligen klar. Det är bland det tråkigaste jag vet. Nu sitter jag med kaffe och kollar på tv. Det har gått 2 veckor utan mat, bara dagen kvar sen är det dags att börja äta igen. Det ska bli ganska härligt, men jag kommer fortsätta med mina shakes på morgonen. Det stog ju att man ska hålla på i 14 dagar och det har jag gjort och det har gått bra, så alla som vill gå ner i vikt, pröva! Sen har jag ju börjat med min egen yoga, det är as skönt, jag är iof ganska stel, men fan va värt.

Imorgon är det OC igen, ska bli underbart att vara med Lea, massa mys. Haha, alla våra lov är vi helt beroende av att sitta och kolla på OC. Det ska bli så sjukt underbart att sitta och chilla, jag älskar våra underbara dagar.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0