Snart är det jag som är kung.

Tog en liten paus från pluggandet och kollade på min vän Maijas blogg. Hon hade den härliga godnatt låten från den underbara filmen lejonkungen iof tvåan men ändå. Detta inspirerade mig till att lyssna på lejonkungen låtarna, men nu verkar det som om denna låt inte vill försvinna ur mina tankar, vilket gör det svårare att plugga.



Imorgon blir det mer pluggande och tyvärr så ser det ut som att det är det ända som händer mig resten av lovet, inte kul, men något som verkligen behövs. Ska väl iof träffa lite kompisar också, men det blir mest plugg. Någon som har ett bra tips på hur man kan göra de roligare? För jag kan inte komma på nått.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Anonym

s.v jaa, vists är dte :)

ha en bra påsk!

2009-04-10 @ 16:10:43
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: maija

javisst :D disney-låtarna äger!

2009-04-12 @ 23:51:10
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0