pocket full of sunshine

Idag har varit en riktigt härligt dag. Det har varit varmt, jag hade en kort dag (vilket ledde till en långd dag) i skolan. Solen sken, träffade människor efter skolan. Berra en jätte snabbis, sen träffade jag snygging Lea och hennes mycket trevlige vän Martin. Sen var det hem och sova, var så trött sen kom mamma hem väckte mig, vi åt lite hade met mysigt och life is good. Provet jag hade idag kanske inte gick så bra, men vad ska man göra, det är väl bara hoppas på det bästa. Jag menar det gick ju inte så bra för mig att plugga om man säger så.

Nu ska jag kolla på The Hills och sen tänkte jag väl kanske att jag skulle gå och lägga mig igen. Det har varit mycket pluggande denna vecka och helgen kommer det bara bli mer. Hur ska det här sluta?


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0