Orka att jag åkte till skolan när jag kunde plugga.

Okej, jag var i skolan, jag fick reda på att jag inte hade någon engelska för man skulle tydligen jobba hemma (varför fick inte jag reda på det?). Letade upp idoldeltagarna som inte hade fått reda på att vi skulle ha krismöte imorgon och sa det. Sen drog jag till min fotolärare och meddelade att jag skulle ut och fota, nu är jag hemma ska iväg och hämta min mobil snart, sen ut och fota lite och sen är de råplugg på historian.

Det är så galet mycket i skolan just nu, jag vet att jag bara skriver om att jag pluggar och pluggar men de är så mitt liv ser ut nu, det är massa snack om skivor (finns fortfarande biljetter, 120kr styck hör av er om ni vill komma, tema är innan kristi födelse), studenten och sen är det bara plugg. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag har nog aldrig ansträngt mig så mycket i skolan som jag har gjort nu. Men de känns så jävla skönt när det är klart. Vill bli av med historian, det är nog det jobbigaste nu, helgen tänkte jag ägna mig åt att plugga engelskan och religion, börja skriva på mitt andra histora projekt och umgås med Sam.

Nä nu är det dags att plugga lite innan jag och pappa åker iväg för att äntligen hämta min mobil som är på lagning (för tredje gången). Kommer bli så skönt när allting är klart, jag längtar så otroligt mycket efter det. Men som sagt dags att plugga, historia är nog blan det tråkigaste som finns när man inte kan de och när de inte är om itressanta saker.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

sv: det var så lite så :)

2009-04-23 @ 16:52:08
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0