it's a beautiful day.. or evening

Haha, jag är klar med filosofin, jag lyckades. Jag är klar, jag har skrivit min sida om Eutanasi - dödshjälp. Det är ett ganska svårt ämne att skriva om, jag trodde det skulle vara så mycket lättare, men jag satte mig ner jag har gjort så många kraftansträngningar idag och det känns så sjukt bra. Jag är snart klar med min historia också, det går bättre och bättre för mig nu. Måste ju satsa allt när det bara är 5 veckor kvar i skolan, sen är det slut - föralltid. Eller alla fall tills jag kanske en dag bestämmer mig för att börja plugga igen. Men nu ska jag väl försöka ge mig in  på Angola uppsatsen igen, den ska vara klar imorgon. Vilket jag ska se till att den är.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Palmira

Haha, hade oxå den uppgiften i filosofi. Det krävdes en del klurande men det var intressant tycker jag :)

2009-04-22 @ 16:45:54
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0