Don't even think about what's right or wrong, wrong or right..

Morgon är kommen, hade lite svårt att somna igår trots att jag var helt slut i både huvud och kropp. Men lyckades till slut somna alla fall. Men nu är jag vaken, jag har skrivit min loggbok till mitt projektarbete och skriver om de jag redan har skrivt en gång, för att göra det mer utförligt och ordentligt. Förklarande, beskrivande osv. är väldigt trött trots att jag har druckit massor av kaffe, idag är det filosofi och religion, sen vet jag inte om jag har kär-dag idag eller inte, men de märker vi. Japp, men idag blir det inlämning, hoppas verkligen att jag får g på min historia grej så jag lämna den bakom mig. Nu ska jag fixa mig lite, kanske vila lite känner mig som sagt ganska trött och seg, ska kollla om det finns mer kaffe. Hoppas att alla får en bra dag, jag har planerat att denna dag (även om jag måste plugga massa när jag kommer hem) ska bli bra.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: E.

Tack baby, jag är sjuk men mår fint. Lack över att filosofin var inställd idag också när jag suttit uppe hela natten och gjort klart det. Hur är det själv?

Puss.

2009-04-22 @ 12:15:07
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0