Trött, typ tröttare än trött.

Jag är så trött, jag är typ halv död. Jag vet inte varför men nu är de så. Ja, det är helt sjukt hur trött jag är. Jag vill bara ha min sköna, stora säng och sova. Hmmmm.... Jag har alla fall köpt mina saker, jag har köpt mitt slkort och mitt fem i ett block. Jag känner mig så duktig, ni ska bara veta hur duktig jag är. Just nu är jag i skolan igen, jag är helt otroligt trött, jag är för trött för att va här, men men.. Jag är här ändå, jag är här och jag är medverkande haha. Sen har jag min dumma matte jag kommer typ dö, jag menar vem fan pallar att ha matte?HATAR MATTE och jag måste verkligen få g i skiten *suck*..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0