Trött, sjuk.

Inte bra, jag har typ sovit och mått ganska mjäk sen jag kom hem.
Håller på att få feber, men jag måste ju ändå till skolan imorgon för annars kommer mina föräldrar typ kommer aldrig gå med på att jag ska iväg på söndag. Jag har också fixat en ny hotmail adress till idol äran. Jag är så stolt, jag har till och med skrivit i min logg idag. Idag är de ju även idol, yummie, yummie..

På tisdagen presenterades den nya Idol-juryn inför höstens premiär på Idol. Från vänster Anders Bagge, programledaren Peter Jihde, Laila Bagge och Andreas Carlsson.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: fjuni

Andreas är så sexig!!!!!!!

och när han ler,, åh jag smälter !!!!

omg omg,,, han är som en våt dröm,

ååååååhhh va snygg han är!!!!!!!!!!

2008-09-18 @ 20:19:46
URL: http://itsmrtoyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0