Skola.

Så jävla trött på det.
Jag orkar inte, men men, tänka positivt och tänka sista året.
Sen aldrig mer, eller jo kanske, men fan inte på ett tag alla fall. Jag är så jävla trött, så uttråkad, läste mina historia imorse, vad fan va det för skit? Onödig läsning. Kommer andå inte ihåg något, orka liksom. Nej. Hahahaha.. Men men, ska dra snart, efter skolan ska jag vara med Jennifer och sen är det teater.

Ja, på morgonen finns inte så mycket att göra, mer än dricka kaffe, kolla på tv och lyssna på musik. Vilket man gör allt på en gång, så blir huvuet lite lagom mjäkigt innan man ska iväg till skolan. Jag orkar inte lektion, orkar inte historia och jag orkar inte filmkunskap, vi ska ändå bara se klart A Clockwork Orange, som man redan har sett massvis med gånger.

Nu ska jag iväg puss.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0