Sitter i skolan.

Sitter och håller på med vårat PA, det går så jävla bra.
Just nu sitter jag och skriver ut massa info, vilket är sjukt bra. Vi har redan fått sökande, vilket är jätte jätte pepp. Har lekt duktig och skrivit i logg boken, om i förrgår, igår och idag. Jag känner mig stolt, Idol Kärrtorp är på g liksom. Vi har haft ganska kul idag väldigt seg historia lektion, men när är historia inte segt? Hahaha.. På filmkunskapen kollade vi klart på A Clockwork Orange, vi fick även skriva lite om filmen. Men de gick fort och jag kom på att skulle kunna skriva hur mycket som helst om just denna film, den är så konstig, men på något sätt väldigt bra/dålig.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0