SÅ JÄVLA GLAD!! ZAC!!

Mitt liv känns ganska bra nu om jag får säga det själv.
Det var en helt underbar första dag på denna vecka, fan va glad jag är. Jag och Jennifer kom till skolan, åkte där ifrån och drog till Grand Hotell (ja, på riktigt) när vi kom dit var det inte så många där men det var några. Så vi gick runt och fotade lite, sen satte vi oss vid ingången och väntade..

Då tänker ni, på vem/vilka?
Svaret är ju självklart Zac Efron och Vanessa Hudgens.
Yes, yes efter ett tag kom det fler folk och sen kom det ännu fler människor. Vi blev lite sociala med några som gick i 8:an vilket var väldigt roligt och vi försökte få dom att skolka *hehe* vi lyckades typ..

Men men, när vi sen fick reda på av Tobbe (som jobbar på aftonbladet) att han hade varit den sista som intervjuade dem och att dom skulle typ äta och sen dra så blev vi helt sjukt peppade. Det tog iof över en timme för dom att äta och fixa sig hahaha.. Men men, vi stog troget och väntade. Sen fick vi info om var dom skulle komma ut, från ingen mindre än deras livvakt, yes. Jag stog och snacka med en av tjejerna som vi lärde känna som heter Marre och vi sa höhö han bor säkert där, vi kollar upp och vem står på balkongen?!!!! JO, Zac.. Vi dog lite smått sådär, så gick han in igen och hämtade sin kamera och fotade oss, HALLÅ?!!! Zac Efron har fotat mig..

Sen äntligen, efter man typ har skrattat som fan för att Ellen Fjæstad av alla människor var där för att typ vara guide. Hon kan verkligen inte klä sig, jag vet inte riktigt vad det var hon hade på sig, men snyggt var det inte. Jag menar typ indiantofflor, uppvikta jeans, en för kort och för tajt kavaj.. Nää inte helt va man vill att någon ska gå klädd i. Mode miss? Ja. Om det hade varit med i hissa eller dissa, hade nog alla dissat den, nej det var fult.
Men någon som inte var ful var självklart våran kära Zac, fan när han kom ut var det som om man var gjord av géle, benen ville liksom inte riktig stå och hjärtat slog miljoner slag i sekunden, fan va snygg han var. Och alla som tycker han är snygg på film, jag kan bara säga 1000 gånger snyggare irl. Fan vilken underbar dag.


Fan va snygg han är, hon också iof.
Jag är så jävla glad och imorgon är det Alphabeat.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0