Om en pojke.

Nu är det så här att denna film går på trean, men eftersom man inte orkar kolla på den med massor av reklam och för att man inte har sett den på hur länge som helst sätter man på dvdn. Den är så jävla underbar, jag verkligen älskar filmen, man kan inte ens se filmen utan att tänka på Skins och tänka fan va liten Nicholas Hoult är här. Men den är helt underbar verkligen, jag är btw galet trött.


aboutaboy.jpg About a boy image by drankin_bucket

Och jag måste ju bara säga:
"I am an island. I am bloody Ibiza!" hahahahaha bäst, bäst, bäst!..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Palmira

Åh jag älskar denna film! Och när faaan kommer skins tillbaka!??

2008-09-11 @ 13:00:56
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0