Morgon dagen planerad.

Japp, jag har packat kläder för festen, så sjukt taggad. Imorgon är de lite nsabb shopping som gäller, överaskningen för klassen, det vill säga Jennifers hår som ska fixas och lite annat. Japp, de är inte så mycket mer. De är ju bara hoppas att de blir en galet lyckad fest, men de tror jag även om jag måste dra tidigt pga att jag ska iväg och jobba på lördag. Men va fan va gör man inte för en klassfest.

Sen var de det här med foto, jag fattar inte varför vi ska ha redovisning så tidigt, jag är inte klar med någon uppgift, men jag håller på att fixa med mitt collage, men det är långt från färdigt och jag har inte ens tagit alla bilder inte planerat allting än... Nä, de här kan komma och bli svårt. Men men, det blir alltid bra i slutet. Man får alla fall hoppas det.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0