Lång jävla dag.

Vaknar tidigt som fan, stoppar i mig lite huvudvärkstabbletter. Drar till skolan, första lektionen engelska, andra lektionen historia, hur joggit som helst. Efter de fortsätter vi med mentorstid aka klassråd, seeeeeeeegt. Sen lunch, vilket betyder att man inte äter i våran skola. Jag och Jennifer drog till Ica där jag köpte en brämhults jordgubb/lime, så gott. Men men, dagen fortsatte med filmkunskap och James Dean, kärlek.

Sen drog jag och Jennifer till frissan för att Jennifer behövde fixa sina ögonbryn, jag kände att jag också borde göra de. Men hon som gör de va inte där. Så vi drog till skrapan, jag köpte en ny bok, den femte i Georgina N serien. Sen drog vi och kollade på teknikprylar, mötte Blåst och Thea för att fika. Massa gott. Det var också sjukt kul för Jennifer fick typ ryck och började skratta asmycket och då började jag skratta och så satt hon och grät och allt vara bara, jag vet inte men de var kul.

Sen så drog jag och shoppade, hittade inte nånting typ, fast jag köpte Christina Aguileras body lotion. Den är helt underbar. Men men, sen kom jag hem och då var jag jätte duktig och noppade mina ögonbryn, de gjorde lite ont, men fan va bra reslutatet blev.


473d369f339bd.jpg picture by BatmanFFS

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0