Jobbigt tidigt..

Okej nu sitter man i skolan och är helt mongo trött. Precis som vanligt vill säga... Jag har typ sovit galet länge men är ändå helt jätte trött. Jag har precis skickat iväg lite mail och som jag har sagt ska jag till banken, sen måste jag köpa nya iPod hörlurar för mina är typ mjäkiga. Hahaha... Btw om ni har läst Jennifers blogg så ser ni det absoluta skönaste ever, hon har nämligen skrivit att hon ska berätta om vad hon och Thea gjorde de, men har hon de? NO!!! Hahaha... Okej jag är sjukt trött och bara babblar, men men..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

NU HAR JAG DET FAKTISKT CAPS LOCK ÄGER PUSS

2008-09-08 @ 08:42:57
URL: http://jessohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0