It's wonderful.

För er som inte kan förstå hur lycklig man kan bli av att kolla på en serie har nog aldrig förstått meningen i det. Jag har fallit hårt inte bara för en serie, nej, ganska många. Men jag blir lika lycklig varje gång jag får se Gossip Girl, inget avsnitt är tråkigt och man kan inte bli mer glad. Nä, jag är så överlycklig att det har startat igen, första avsnittet var helt underbart, ååh lyckorus. Inte bara att Gossip har börjat är de jag är glad över, nej, jag har även fått nya jeans, de kan jag ju bara säga, de behövdes..

chuck.jpg Chuck bass image by B_C_TrueLove
Han gör serien lite bättre, fan va snygg han är.
Han är kärlek!

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0