Heron.

Fredagen 26 September.
Skolan gick snabbt, allting gick som vanligt.
Foto, sen engelska, sen var det iväg till Heron för att se snyggingarna. Yes, yes, vi kom till Heron, så var vi tvugna att gå på toa och vilka möter vi vid maten? Jo, min syster, hennes mamma och hennes gamla arbetskollega. det var väldigt kul. Sen gick vi och åt, visste inte vad jag ville ha, men det vart alla fall grekiskt och Jennifer körde donken, hahaha.. Yes yes, sen så drog vi till Willys och kollade lite väntade på att tiden skulle gå, när det var ca en och helv timme kvar drog vi och ställde oss vi scenen.

Vi stog och dansade till La Flour, nånting sånt..
Alla stog och kollade på oss som om vi var ganska konstiga, vilket var helt sjukt kul. Sen kom dom ut och sjöng som vanligt All for love, Alone och Jennie let me love you. Väldigt fint, Danny försökte leka rappare och ja.. Hahah det var lite fail, men det var roligt det också. Hahaha, sen var det signering och dom va lite halv peppiga, Erik var typ sjukt peppig, Matte va lite halv chill som vanligt, medans Danny inte va fult så pepp.

Men men, man kan inte alltid vara glad, sen så drog vi alla fall hem till mig och hämtade mina kläder och massa mjäk. Mötte Totte, hade jätte tråkigt på fest va där hur kort som helst och sen så drog vi till Jennifer och typ somnade direkt, vi var så jävla trötta och skulle upp jätte tidigt. Men det var en extremt lyckad dag.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0