Godnatt, Godmorgon? Whatever..

Jag är jätte pigg vilket är jätte jobbigt för jag borde typ gå och lägga mig. Jag ska ha skolfoto imorgon och jag lär ju har ringar som fan under ögonen om jag inte går och läggar mig problemet är bara det att jag inte är de minsta trött. Nepp, jag är klarvaken, jag har till och med städat lite i mitt rum, men sen orkade jag inte det för det var tråkigt. Imorgon ska jag kolla vad en jätte snygg telefon kostar (hem inte mobil), för den är underbar och pappa sa att jag kanske ska få den *love*... Jag sitter nu och äter hallonkräm med mjölk, dricker vam oboy och läser en underbar bok, kan livet kännas mer oldie? Hahaha, jag tror att min mammas gener börjar tränga sig fram hos mig, men de gör inget..

Nä nu ska jag återgå till mitt läsande och sen ska jag väl försöka sova lite, eller kanske fortsätta mitt städande, det visade sig ganska bra, hittade lite cash.. Hahaha, sen hittade jag massa andra onödiga saker som jag inte behöver och massa grejer som jag tog med mig från USA för typ ett år sen, det känns helt sjukt att det har gått ett år snart.. JAG HAR BTW INTE TRÄFFAT MÄZI PÅ MER ÄN ETT ÅR!!.. Och jag saknar henne, sist vi träffades var när jag var i Olofström vilket känns som miljoner, miljoner år sen. Men jag kan trösta mig i att hon kommer hit den 30okt.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Palmira

Svar: Haha, man funkar ju inte utan mobil! Och min farbror var här med klänningen i helgen :)

2008-09-11 @ 01:17:00
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0