Godmorgon.

Jag känner mig lite trött och seg men det tillhör helgen.
Sitter och kollar på How I Met Your Mother, det är så jävla bra. Jag typ chillade med mamma hela kvällen igår, det var jätte mysigt. Vi köpte pizza och hade det härligt. Dagen, har ingen aning om vad jag ska hitta på? Jag vill ha jul, det är nämligen ett julavsnitt och det ser så jävla mysigt ut. Ååååh jag vill ha julmys, bak och allt som har med julen. Julstress, pressenter och allt. Fast ändå inte. Hahaha, mest av allt vill jag att det ska vara den 30 Oktober, det skulle vara helt underbart, jag saknar verkligen Mäzi och jag önskar att tiden gick snabbare så vi kan ha massa mys.



Jag saknar dig så mycket, du är underbar.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0