Fan.

Jag är sjuk, jag mår mjäk.
Men jag ska till foto alla fall. Men me, har redan drukigt te och kaffe men jag är inte piggare för det. Jag sitter och kollar på tv, har läst ut min bok, så jävla klockrent. Hahahaha.

00:05 Vi ska åka till Hamburgerland. Det betyder att jag kan leta upp Masimo.
00:10 Jag vet ju förstås inte riktigt var han är, men hur stort kan Amerika vara egentligen?

Jag har aldrig skrattat på mycket som när jag läste de. Alltså verkligen, så jävla roligt. Hahahahahahahaha, kul, kul. Även om jag är jätte trött och bara vill sova. Måste ju bara veta vad jag ska ha på mig idag också? Hm.. Bra fråga liksom, va fan? Jag har typ inget att ha på mig. Eller jo jag har massa, men jag vet inte vad jag ska ha.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0