Bussen.

Hahaha det roligaste hände mig på bussen på vägen hem. Jag var nämligen i Farst för att handla en grej.. Så skulle jag hem lite snabbt sådär tänkte jag, satte mig på bussen mot Ällvsjö, för att byta i högdalen och matcha den bussen. Alla fall, när vi hade lämnat Farsta åkte vi nåra hållpltser, när en kärring kom från ingenstans och skriker, jag ska av.. Men det som var lite små mjäk var ju att hon tryckte efter vi hade åkt förbi stationen, hon beger sig framåt mot chaufören, som var tvungen att tvärnita pga en cyklist som kom farande. Tanten som inte höll i sig när han bromsade in föll handlöst, började skrika på busschaufören att hon skulle anmäla honom osv. Han släppte av henne och efter ca 5 sekunder var hon tillbaka och skulle hålla på att bitcha, hela bussen stog och skrek på henne och bad henne att gå. Jag har aldrig haft så kul, hahahahahahahahaha, eller jo men inte idag alla fall.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: berra

HAHAHAHAHHAHAH, FETT SYND!

det var en jättefet tant som satte sig bredvid mig en gång, och då typ sviktade hela sätet ;_;

2008-09-23 @ 16:48:18
URL: http://wattsup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0