1 Ooooooh, cooolt..

Idag är det den första, det är tidigt och jag ska snar till skolan. Jag är trött, mina ögon nästan viker sig av trötthet. Jag har foto, jag ska in till stan och fota typ.. Söderhallarna, måste köpa ett fem i ett block, jag tänkte ju faktiskt satsa lite på skolan det här året hehe. Japp, det känns ganska bra, idag börjar min första mattelektion, inte helt pepp, men va fan måste ju anstränga mig och visa att jag faktiskt kan klara av att göra matte b och inte ha ig, annars blir de sommarskola som gäller för mig typ. Hoppas verkligen att jag slipper de. Sen ska jag även byta ut mitt åkkort, till ett pluskort. Ja, vad händer mer idag då? Det är en väldigt bra fråga. jag har inget planerat, hmmm.. Äh de får man se sen.

39518_1220245641.jpg picture by BatmanFFS
Nu ska jag leka duktig fotograf med min underbara kamera.
Jag längar tills jag får fota min underbara Frida ^^

Ha en bra dag.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej, godisförbud är ju typ det värsta som finns:)

Känns lättar dock att ha det tilsammans med ngn, jag och min kille har haft det än så länge i helgen och det har faktiskt gått bra. Lycka till!

2008-09-01 @ 07:29:54
URL: http://miniblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0