spent my nights awake and I wonder..

Godmorgon antar jag att jag ska börja att säga, mina nätter börjar bli som vanlig när man har lov vänder upp och ner på allt, dag blir natt och natt blir dag. Men men, i natt satt jag och kollade på Moonlight som enligt mig är bland de bästa serierna i hela världen. Och nu har jag precis kollat på Gossip Girl ansnitt, men jag fattar inte varför kan inte bara bli som det ska, jag menar kom igen, fast jag älskar den serien helt galet mycket den är helt fab på alla sett, men men. Idag ska jag städa, det går inte så bra, sen ska jag shoppa med pappa typ och sen ska vi jobba, haha jobbigt.

Jag har miljoner tankar men får man nått svar? Och varför ringer ens kompisar klockan 09.00 och väcker en för? Sånna saker fattar inte riktigt jag. Jag ska hem till Jennifer ikväll, vad ska vi hitta på, hmmm.. Ja du bra fråga. Jag vet inte men imorgon ska vi va helt galet gay.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953



2008-10-28 @ 14:49:00
Postat av: Kajsa

fin blogg :)

2008-10-28 @ 16:55:10
URL: http://yomfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0