Skolan.

Okej riktigt bra dag, det började med att jag hade ARL hade ett snack med läraren och för tillfället har jag VG, men min lärare sa att om jag gör en uppgift från praktik så kommer jag kunna få MVG!!! Fan va underbart, jag menar kom igen, det är bara att göra ett jätte bra arbete så får jag ju mitt mvg. Jag hoppas alla fall att jag klarar att göra ett toppen arbete så jag kan få toppen betyg. Ska fixa ett riktigt bra arbete i filmkunskapen också, vill ju ha topp betyg i det, för det är så sjukt kul. Men men jag vart alla fall jätte glad för mitt vg, det är ju en bra början och det ska ju inte vara så svårt att få ett mvg.

Sen var det idol också, vi hade våran fjärde dag med audition, vi hade den bästa tjejen som var inne och sjöng. Hon var fantastisk och lätt min favorit. Jag vet att man inte ska ha favoriter, men jag måste verkligen säga att Amanda var bäst och hon ska bara vidare. Plus att jag och Jennifer ska prata med henne så att vi får henne att vara med i riktiga idol.

Nu sitter jag här hemma och chillar, imorgon är det fredag, mer idol, High School Musial 3 och chill kväll. Vad kommer hända mer? Jaa, det är en bra fråga, lördag är det jobba med pappa sen hem till Maja på kvällen för att fira henne och Mickis, Jennifer ska vara min "dejt" hahaha, imorgon börjar ju höstlovet också, fan va skönt det ska bli. Nu ska jag fortsätta mitt vänner kollande, längtar lite till morgondagen, jag är så extremt trött och seg, upp tidigt som fan imorgon. Ska försöka börja lite med filmkunskapen redan nu, fan va peppad jag är pga ARL lektionen, håll tummarna för mig.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: nice ju;D hur gammal är du? kram

2008-10-23 @ 19:17:44
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Loo -veckansblogg?

gjort idag då?

2008-10-23 @ 20:23:58
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: sonia

okej vad bra:D joo men björn axén har dock inte så stort utbud, eller inget som är så himla bra för mitt hår :) dock är det fett fräscht och sådär medellyxx ;)

2008-10-23 @ 21:45:12
URL: http://soniajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0