Packar.

Sitter och funderar på vad jag ska ha med mig.
Jag vet verkligen inte, jag har börjat packa, jag ska iof bara vara borta en dag men jag har typ kläder med mig för en vecka eller någonting. Jag är klar med packandet alla fall har fixat mina naglar, jag är jätte seg kunde inte riktigt välja vad jag villa ha med mig så det blev massvis med kläder, men men...

Dagen har varit chill, skola som vanligt och jag och Jennifer fortsatte att göra vacker konst hahaha, det började i förrgår med att hon satt och fyllde i sin kalender, så gjorde jag det, sen så ritade vi en jätte vacker teckning idag.


Gårdagens och dagens konst.

Har precis fixat mina naglar, nu ska jag fortsätta kolla på The Hills, sen ska jag väl packa det absolut sista. Jag kan inte riktigt fatta att jag åker imorgon. Ska bli så jävla kul. Hur kommer eran helg att se ut? Det är dagens fråga, svara, hoppas att alla får en toppen helg alla fall.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: J

snygg kalender,har en likdan :D

2008-10-13 @ 16:56:07
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0