Look how they shine for you..

Jag har pluggat massor, duktigt värre liksom. Har segat ganska jätte mycket idag, jag är så trött, det är så galet.  Dagen låt som jag har lyssnat sönder är : Coldplay - Yellow
Det är en av alla favoriterna.


Nu sitter jag och kollar på Scrubs, vet inte vad jag ska göra, borde gå och lägga mig ska upp jätte tidigt imorgon, problemet är bara det att jag inte är trött. Jag skulle aldrig kunna somna om jag gick och la mig. Måste leta upp alla som vi inte hittade idag eller igår för att ge dem deras audition tider. Kan inte riktigt fatta att våra auditions ska börja på måndag. Nä nu ska jag kolla på Scrubs, sen ska jag väl blunda och försöka sova. Hoppas alla får en riktig god natt!

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0