I hear the sound of the ticking of clocks..

Godmorgon, jag är trött.
När jag skulle upp och göra kaffe så började våran kaffebryggare bete sig som jag vet nte vad. Den fäste och var helt hemsk, så det vart inget kaffe för mig imorse. Vilket sög, men men, vad ska man göra? Sitter och kollar på HIMYM, hahahahahaha, vilken rolig förkortning det vart. Det är så underbart, jag verkligen älskar det. Idag ska jag städa ur min garderob hade jag tänkt mig, sen ska jag iväg till Blåst för filmkväll och take out mat, tillsammans med tjejerna och såska vi ju se på High School filmerna, massa mys.


Så söt, finns inte sötare hehe.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Godmorgon! Lycka till med garderobsstädningen :)

2008-10-18 @ 11:55:08
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt han är <3 Måste säga att du har superfin blogg. Ha en bra dag

2008-10-18 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0