Godmorgon, ingen sovmorgon för mig..

Godmorgon.
Idag skulle jag få lite sovmorgon, men så är det ju inte. För nu för tiden ska jag ha matte jätte tidigt på morgonen, helt jätte hemskt. Orkar verkligen inte. Det känns så jävla värdelöst, jag vet att jg måste klara matten, men vi hade ju en tid på måndagar som ingen iof utnyttjade, men alla fall, varför inte bara behålla den tiden? Jag har ingen ork att gå upp tidigt varje morgon för att göra någonting jag absolut inte vill göra och inte får betalt för att göra heller. Nä, allt känns väldigt segt. Idag fortsätter idol, ska bli kul att höra folket. Vi har mer historia, det är jätte tråkigt, det är så segt och bara massa upprepningar vilket iof kan vara ganska bra, men ändå, jag vill ha torsdag och få tillbaka mitt ARL prov, jag är jätte nervös för hur det gick, tänk om det gick jätte dåligt när det kändes ganska bra? Jag orkar inte ångest över saker som dessa, jag vill bara ha tillbaka det nu.

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

Sv: tack för frågan du ställde inför Frågestunden!

Nu finns svaret uppe på min blogg!

Puss och Kram

2008-10-22 @ 08:25:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0