Sjukt härlig dag.

Det känns lite konstigt att min dator är på lagning, det blir inte lika mycket sittande framför den. Men jag gör mitt bästa. Trots detta väder har dagen varit riktigt bra. Jag har varit på min praktik, som nog är den bästa ever, sen var jag hemma en stund. Sen var det dags att åka till teatern, vilket var kul. Vi började med en imporvisationsövning, där vi skulle vara på fest men det var en "veggofest" som var helt fail och det fanns bara nyttigt att äta och dricka. Men men, sen började vi med våran pjäs som vi nu har valt roller till, den kommer nog bli bra. Och nu, ja nu sitter jag här, ännu en dag har gått och jag är galet trött. Ska sätta mig framför tvn ta någonting att äta och sen är det dags att sova. Imrogon är en ny dag, med nya saker som händer, APU och handra roligheter.. Som t.ex. Ugly Betty och Desperate Housewives.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0