Riktigt underbar dag.

Denna dag har verkligen varit helt underbar, jag älskar mina praktik, jag älskar människorna jag jobbar med. Sen var det ju inspelning också, det var väldigt kul. Ja allt som allt har dagen varit helt underbar. Jag som har lite svårt att prata i telefon med människor jag inte känner, har under hela dagen suttit och pratat med föräldrar till barn som vi försöker casta, hahaha, jag är lite stolt. Och någonting som fick mig lite extra glad var att jag bokade första människan jag ringde, det kändes lite extra bra.

Men men, imorgon är det Jennifer stora födelsedag, hon blir 18 (vilket jag då har varit i 5 månader på dagen imorgon). Det är extremt kul, vi ska ut och äta på praktiken, sen är det utgång på kvällen som gäller. Det ska bli så galet kul. Nu väntar jag bara spänt på att klockan ska slå 00.00 så jag kan ringa och gratta. Vet iof inte vad jag ska ha på mig imorgon. Men jag antar att jag får rota igenom hela min garderob ikväll för att hitta någonting bra, sen var det skor också? Jag orkar inte riktigt med högklackat även om det är snyggast, men det känns som om de kommer bli mycket och då gör det ont (eftersom jag inte har några med en lite lägre klack hehe).. Aja, det löser sig på nått sett. Morgon dagen kommer alla fall bli extremt rolig.

Så hur är eran helg planerad?
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0