Okej, gårdagen.

Gårdagen var väldigt trevlig, jag hade jätte kul inne i stan, det blev en jävla massa shoppande, inte av mig nej utav Mäzi. Hehehe jag köpte iof lite små saker, men det var alla fall jätte mysigt. Sen visste vi ju inte vad vi skulle hitta på vi drog till Globen och hälsade på Thea (som precis hade kommit hem från New York, hon var saknad) och min underbara Lillebror Frida. Alla fall stog i kyla lite med dom, sen drog vi hem. Snackade lite med Lollo bestämmde att vi skulle till henne, vi drog hem och sen dit. Blev uppmötta av Henke och Lollo. Sen väntade vi på Sofie, segade droghem till Lollo och där hade vi kul, lekte charader och hade allmänt roligt, jag menar kom igen Mäzi sa ju ändå "Jag är slemig, rosa och tvåkönad".. Hahaha jag hade kul. Massa annat var jätte roligt.

Sen tog vi sista pendeln till Huddinge så vi hann med sista bussen hem.
Vad hittade ni på igår?

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0