Godmorgon..

Godmorgon, godmorgon..
Idag har vi inte så mycket planerat, men det som händer är väl att jag ska som vanlig till praktiken, sen ska jag träffa Thea för hon ska låna min Twilight bok. Eftersom hon ville läsa boken innan hon ska se filmen, vilket jag tycker att man ska göra. Jag är så sjukt Twilightnördig att det finns inte, men jag har inte hunnit sett filmen än, jag vet att det är lite dåligt, men i början ville jag inte ens se den. Jag kände att det skulle bli så sjukt konstigt, vilket jag iof fortfarande tror att de kommer bli. Men men, jag vill alla fall se den, så är det bara hoppas på det bästa och hoppas att den blir så galet bra.

Gårdagen var ganska chill hände inte så mycket. Vi hade trevligt som vanligt på våran underbara praktik. Sen var det ju Grey's Anatomy, det var ju det gulligaste ever, jag älskar Justin Chambers. Fan va underbar den människan är, han är så jävla snygg och igår blev han bara ännu mer snygg än tidigare.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0