I don't know

I can't do this, I don't know what I'm doing..
Everything is wrong, and I can't do it..

Jag vet inte vad jag ska göra, känns som även om jag gör rätt så blir det fel. Och när jag gör fel känns det som om felet förstoras gånger hundra. Hur ska man klara allting på en gång? Har sökt massvis med jobb idag och man får väll se hur det går. Hoppas att jag får något. Men jag har alla fall några som bryr sig om mig och det är väll bra det.

Welcome to the planet
Welcome to existence
Everyone's here
Everyone's here
Everybody's watching you now
Everybody waits for you now
What happens next?
What happens next?

I dare you to move
I dare you to move
I dare you to lift yourself up off the floor
I dare you to move
I dare you to move
Like today never happened
Today never happened before



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0